23 maj 2007

Nystart

Yes. Förut hostade jag en blog själv. Det var kul och allt, men även ganska bökigt... och om det började strula blev det svårt, för en sådan som mig som inte kan så mycket om koder osv, att fixa det.
Dessutom kostar ju en .se-adress en del så varför inte använda ett av alla fina gratisverktyg som trots allt finns?
För att inte tala om att jag kan behöva en nystart. (Jag har en del lik i garderoben att lägga bakom mig.)
Eftersom en hel del har uppskattat de gamla inläggen så ska jag inte vara elak och låta dem försvinna helt.
Den gamla bloggen kommer finnas kvar tills min tid på .se-adressen går ut, vilket väl är någon månad till.

Så vill ni läsa dessa är det bara att kika in på www.winterdisease.se

om inte så hörs vi här igen. Vi får se vad jag kan åstadkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar