26 juli 2008

Jag och designbyten

Jag vet. Igen.
Men nu är jag trött på snygga design-templates som buggar så nu kör jag på en av de mallarna som finns inbyggda hos blogger. Dessa är betydligt mer kompatibla med funktioner och framförallt framtida funktioner.
Kanske inte lika snyggt, men vad tusan.
Och eftersom jag har fastpris på surf från mobilen kan jag blogga lite mer frekvent nu.
Har funderingar på att liveblogga från Emmabodafestivalen nästa vecka. Vi får se.

Ikväll spelar bob hundHelsingborgsfestivalen. Alla som kan bör ta sig dit och se ett av världens bästa liveband (och band över huvud taget för den delen)
Jag hoppas hitta någon som vill åka med mig för jag är tveksam om jag vill åka ner själv.
Måste trots allt driva runt i staden i 4-5 timmar i väntan på morgontåget hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar