9 augusti 2008

Emil Jensen, Markus Krunegård & Broder Daniel

Det var någon dag sen nu, men det har varit en flytt emellan.
Som sagt. Emil Jensen fixade in mig på gästlistan så jag drog självklart dit och kollade på honom och Markus Krunegård.
Miss Li och Winnerbäck fick klara sig utan mig. Överskattade båda två... och jag hade en kräftskiva att hinna till.

Jag tog en hel del bilder.
Eftersom alla satt ner under Emil Jensen kunde jag omöjligt ta mig särskilt nära. (okej, omöjligt är lite överdrivet, men jag är inte den som tränger mig på)
Jag kom iaf inte närmre än så här. Lite tråkigt, men det kommer förhoppningsvis fler chanser under hösten.
Emil Jensen

När Markus Krunegård drog igång stod det dock en liten skara upp längst fram som jag kunde glida fram till.
Lagom nära. Sen att jag måste lära mig att våga mer. Att gå runt och få olika vinklar osv är en annan sak.
(och fan vad jag vill ha bättre objektiv. Har fotat dessa med ett sunkigt Tamron 55-200/4-5,6)
Han hoppade en endaste gång och jag fick kort på det. Min första hoppbild.
Markus Krunegård

Jag har fler bilder att lägga upp på min flickr-sida. Ska bara orka.
och jag måste orka packa upp. Det är iaf skönt att ha ett eget ställe och det är riktigt skönt att den är möblerad.
Enda inköpet jag behöver göra är en riaa-förstärkare till min vinylspelare (och möjligtvis ett litet datorbord till min studiodator, om jag ska ha med den hit)

och jag avslutar med: Hej då Broder Daniel. Hoppas du hittar på något nytt schysst projekt Henrik. Gärna något som skiljer sig en hel del från Broder Daniel. Inte för jag ogillar Broder Daniel, tvärtom, men det hade varit kul att höra dig göra något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar