8 september 2008

statistik och bla bla

Varje måndag får jag förra veckans statistik över bloggen i min inkorg.
Jag har insett att jag ligger på runt 30 unika besökare i veckan, vilket på något vis känns ganska konstigt.
Jag skriver ju knappt.
En annan rolig sak är att två veckor i rad hade folk googlat "mattias lyckne" och kommit hit.
Vem/vilka är det som är nyfikna på mitt liv?

Senaste veckan var dock 4 av 5 rörande Parkens låt "Jag har varit vilsen lisa".
Den 5e var om Krunegård.
Personen/personerna som sökte efter mitt liv har med andra ord redan tröttnat.
Men fan, 2 veckor är inte illa.

Jag ska skriva en A4 där jag förklarar vad bibeln är för något. Den ska vara skriven till en 10-12 åring som aldrig hört talas om bibeln.
Någon som har lust att skriva den?
Nej, trodde väl inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar