31 oktober 2008

Bara för att... och Skansros

Bara för att så skriver jag ett inlägg till.
Egentligen enbart för att jag märkte att mina 3 senaste inlägg alla är på temat "Om jag var med i Idol"
Alltså har jag skrivit 3 inlägg på 3 veckor och det är väl inte så illa för att vara mig egentligen, men eftersom alla behandlar samma tema blev det kanske lite väl mycket fokus på "Om jag var med i Idol"-temat. Det skulle ju bara vara en liten kul grej som jag själv inte la jättemycket tanke bakom.
Nu har jag i alla fall sett till så det inte kan bli 4 inlägg på raken.

Jag hade ju kunnat skriva om något intressant någon dag innan fredag. Hade säkert varit roligare, men chansen att jag glömmer det är stor så... här får ni.

Nu ska jag ta och spendera resten av fredagen med att dricka saft, lyssna på Skansros (Deras debut-EP släpptes i onsdags och är riktigt bra. (Såpass bra så jag nog skickar iväg en beställning nu på en gång. (Allt tack vare att jag skrev här och kände att jag skulle googla upp en adress att länka till.))) och försöka skriva klart en låt.

Imorgon är det Halloween och jag borde hitta på något antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar