16 januari 2009

Tjuvlyssnat

Jag står och väntar på att naturkunskapen ska börja.
En bit bort står en kille i 20-årsåldern och tar upp mobilen och ringer ett samtal.
Hallå. Läget? blablablablalbabla.
Har du fortfarande ont i röven?
Ah ja, så såren är borta nu då?

Undra om han tänkte på hur det lät för oss som stod och hörde.

Ikväll är det fredagskväll och jag ska göra ingenting.
Möjligtvis äta chips, om jag orkar gå och köpa det vill säga.
Men nu ska jag äta mat, laga mat och diska... i omvänd ordning.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för svaren, jag är halvt påväg att byta till mac. har länge väntat på en quadcore imac men aldrig fått någon, funderar på att köpa en begagnad vit macbook medans jag väntar. på tal om att feedburner inte funkar så tror jag att man måste lägga in feeden via feedburner för att det ska funka men jag är inte alls säker...

Skicka en kommentar