11 mars 2008

Måndagsexemplar

Jag har inte berättat det här än så det är väl lika bra, fast först ska jag gratulera min far. Han fyller 50 år idag den jäkeln så GRATTIS!

För några år sen gjorde jag musik på svenska och har väl ungefär sen dess alltid varit lite svag för musik på just svenska, även om myckt tyvärr är skit.
Efter att gjort en del på engelska nu med Felix Felicis (http://myspace.com/fefelixfelicis) så har jag börjat göra lite på musik på svenska igen. Vi får se hur det kommer bli med det men nu slipper jag iaf alltid fokusera mig på att skriva på engelska utan kan ta det språket jag känner för. Tyska om jag så vill, om nu VG-kunskaperna från högstadiet sitter kvar vill säga.

Måndagsexemplar är namnet på projektet. Det har jag till och med haft bestämt längre än vad Felix Felicis varit bestämt. Loggan gjordes för 2 år sen. Det finns bara en låt skriven, men den är iaf inspelad och utgiven. Den heter så passande Måndagsexemplar och finns så klart på myspace - http://www.myspace.com/mandagsexemplar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar